سرگئی برین موسس شرکت گوگل
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : مهدی پارسا

قیافه ش رو ببین ، یعنی اگه توو ایران زندگی میکرد ، تنها برداشتی که ازش با اون نایلون تو دستش میکردیم این بود که در حد سرایدار ، یا ساقی ، یا از این کارمندای دون پایه ی اداره ثبت ، باشه ...
فرق اونا با ما ، اینه که نیازی به نمایش دادن ندارن ، چون به جای اینکه شعار برادری و برابری بگن ، دارن عمل میکنن ، اندازه نیازشون زندگی میکنن ، مزرعه ی پدریشون یه شبه 40 میلیارد قیمتش نشده که بره بالای شهر جفتک بندازه ...


این آدم توو این عکس سرگئی برین موسس شرکت گوگل بيست و چهارمين ثروتمند جهان با
حدود 20 میلیارد دلار ثروت
صاحب یه بوئینگ 767 و
عینک اش که به چشم داره و هنوز البته به بازار عرضه نشده "گوگل گلاس" ه که کلی می ارزه.



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت15:17---24 فروردين 1392
مطلبت قشنگ بود فقط اینکه کلید راست رو بستی خیلی کارت زشت بود برای همین منم وبلاگتو هک کردم.
نترس تنها چیزی که برداشتم عکس سرگئی برین بود.
ولی در کل اگه قفل نمیکردی دیگه هک نمیشدی
راستی اون عکسیرو که میخواستم بردارم و براش هکت کردم گذاشتم برو تو اپلود عکس نگاش کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه